Skriv glädje!

Nu har skriv glädjen kommit tillbaka och jag ser världen med helt andra ögon.  
 
Jag har fortfarande problem med återhämtning och aktiv energi,  jag laddar helt enkelt inte upp mig. Men jag tar inte lika stor skada utav det längre. 
 
Jag har mycket positiv energi runt mig.  Det hjälper mycket att jag har ett jobb som ger mig allt det jag kräver av livet, kunskap - erfarenhet - att använda mitt huvud och händer. Jag lär mig alltid något nytt. 
 
Just nu vabbar jag för barnen är förkylda med feber. Det klaffade in så illa, att jag missar en utbildning jag så gärna ville gå.  Men barnen går först.  Jag har haft ont i huvudet i snart 3 veckor, vet inte om det beror på det skumma vädret. Så jag tänker passa på att sova, när vi ändå har sjukstuga här hemma.  
 
Allt har återgått till det normala om inte det bättre. Vi har kommit närmare varandra. livet är en plats där jag numera trivs, där det positiva och spännande överbelyser det jobbiga och tråkiga. Jag försöker se det positiva i allt.  
 
 
 

Kommentera här: