Jag familjen och min tantiga baddräkt

 
 
 
I fredags var vi på nyköpings badhus för första gången. Det var roligt. 
Och efter att alla kommit över sina rädslor så plaskade vi på bra, simmade runt och bara nöjt av vårat äventyr. 
 
Min rädsla är att visa min kropp för andra.  Jag får sån ångest att jag hellre stannar hemma.  
Men efter besöket på badhuset så har det blivit lite bättre, för jag kom till en insikt. Jag ser ut såhär, jag har den tantiga baddräkten Ever men vad gör det.
Att se mina barns leenden och höra deras iver av att dom klarade dittan och dattan, är så mycket mer värt än min oro över att någon idiot ska kommentera min kropp! 
Så idag tänker jag klä på mig min tantiga baddräkt, spatsera in på badhuset och med självförtroende ha simskola med mina barn. Och efter tänker jag byta pool, japp jag tänker gå upp och byta pool, för att simma några längder när jag endå är där! 
 
 
 
 

Kommentera här: