Motit värre

Tog en promenad till affären för och handla, samtidigt skulle jag pumpa däcken på vagnen för den var inte promenad vänlig. Men pumpen funka inte. Så köpte en på kvantum. Då är ena ventilen på vagnen trasig. Så måste köpa ett laga -själv-till-cykel kit. 

Vi är bosatta inne för utan vagnen kan jag inte gå ut med barnen. Väl hemma fick jag migrän huvudvärk pga kylan ute. Däckade i soffan under en filt och värme spisen på, men frös ändå. 

Inväntar lönen så jag kan laga vagnen. 2 dagar kvar.  Att bära barn ( 15kg) i trappen upp och ner blir träningen tills dess. Ganska skönt att slippa den sviniga kylan ute. 

Vi har några puckon som hänger på parkeringen och spelar musik i bilen, högt så att fönstrena skakar pga basen. 
Obehagliga människor. Men varför står man på en parkering och spelar för hela slanten?  Är det inte bättre att göra det någon annanstans. Tyvärr förstår dom inte vanligt människo vett heller så mitt i natten verkar vara en bra tid. 


Kommentera här: